Like me!

FTP dan Hutan

Salam bro,
Huhhh kering tekak aku ni ngadap kelas 3 jam tanpa henti nie..
Mujr ler kelas Internet…takder la pot pet 3 jam tue…boleh ler corner-corner surf internet…hari ni aku sharing ngan kelas tentan FTP ( File Transfer Protocol )… ala aku crita ler downloading uploading..FTP protocol. Mcm mana nak guna, apa faedahnyer....dan macam2 lagi ler..
Aku takda ler Expert sgt mcm *alladiin* heheheeh… boleh lah stakat nak buka minda pelaja2 kiter nie…. Yang bestnyer…aku rasa puas biler tgk muka pelajar2 ni bjaya download file’s dr Internet..specially MP3’s file… apa lagi berkumandang ler Lab Komputer GL1 ni dengan irama-irama yangbercampur-campur heheheh….
Bro… aku masih lagi kat Lab nie…pelajar sumanyer dah balik…sajer dok sorang-sorang layan blues pasang sentimental song sambil wat entri baru untuk blog nie heheheh…
Aku sempat belek gak blog “villakesyukuran” td, phuhhhh, mcm biaser ler mamat tue…tabik spring kat dia..bahasanyer mcm Novel..heheheh biler baca jer seolah2 dia ader depan mata bercerita hehehe….bravo Villa…sespeseis ngan “alladiin” yang sinonom ngan blognyer….What We Do…ehheheheh…bro villa….mee magi telur 1…huhhhh..aper kata tghari ni kita balik rumah aku..makan magi dalam baldi ? kat rumah tu..banyak gak baldi…ader macam2 saiz…nak yang small, Medium dan extra large pun ader heheheheh…nak masuk dalam baldi pun ader bro…hehehehh ! amacam ader brani..?



Bro,
Petang nie,,aku masuk hutan … pasang kemah kat Hutamn Rekreasi Sg Congkak, Hulu Langat, Selangor… kalau you all nak ikut jom ler… aku ader extra kemah kat bonet keta tue.. Kita boleh mandi sungai, pancing ikan, wat jungle tracking, tenang2kan kpala otak ni ngan kehijauan hutan dan bunyi2 unggas heheheh..huhhhh mesti best….
Dah dulu yer bro…smpai ketemu lagi dilain siaran heheheh…
Take care suma…salam….!







Category:  
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.