Like me!

Paintball PPD@Eagle Ranch Resort

Team Chipuk VS Team PDRM

Pucukpaku siap nak beraksi, gaya seorang sniper hehh!

Team Chipuk dari Kiri : Tanjeku, Vk a/l jamian (a.k.a Villakesyukuran), abg driver, Pucukpaku, Mok (Koboi Sesat)






Event : Paintball Game PPD

Tarikh : 22 Nov 2008 / Saturday

Cuaca : Panas Sepanjang Hari, kadang2 mendung memang takda...;)

Mood : Teruja & Semacam Seram Sejuk


salam,

betol..betolll..betolll (mcm kata upin ipin lak)...

kene tembak ngan pallet paintball memang sakitt...

sekali kene berbintatttt, sebulan tak ilang hehh..

mcm kata villakesyukuran tue..pengalaman menyeksakan hehh..

mana tak seksa..nak lawan ngan Ex poly & PDRM.. 2 pasukan dalam kumpulan

yang menonjol keghairahannyer nak menang... siap pusing2 g atas field tue hehh..


Team Chipuk (pucukpaku, villakesyukuran & Tanjeku)

ntah penganjur bagi nama..dengki tahap dewa..bagi nama ntah aper2..psiko ler

nak bagi kami kalah huhuuhuh... tapi memang diakui team kami... physical nampak mantap..tapi bile dah masuk field.. dok blakang bunker tak nak forward langsung.. bermastautin ler kat situ hehehe... sorok2 pun kene shoot gak... btapa rakusnyer team lawan tue hehehe...

yang bestnyer... aku puas ler dok nyorok blakang bunker.. tunjuk muncung jer... tapi tak sangka punggung dah kuar dr bunker... natijahnyer...sakit pungkoq kene tembak...dushhhhhhh rasa macam kene inject jarum jer... rasa nak cari jer saper shooter yg tembak tue hehhh nak bagitau..tembak ler kat tempat lain hehhhh...!!!


sudahnyer..

lawan Ex poly & PDRM .. team chipuk tewas ngan jayanyer huhuhuh...

takper... next game team chipuk pasti bangkit ... Pheonix Bangkitttttt hehhh!!!


dahhh..

nak bersiap g somban..

ader kursus lak kene attend ujung2 sem nie..

kejer banyak g tak siap...

takper la... menurut perintah hehh!!



Villakesyukuran.blogspot.com said :

Pengalaman pertama bermain paintball memang menyiksakan… Lebih malang lagi apabila kumpulan kami, CIPUK yang dianggotai oleh aku, pucukpaku dan tanjeku diletakkan dalam satu kumpulan bersama-sama dengan pasukan dari PDRM dan Ex-Poli. Permainan secara liga mengkehendaki kami mengalahkan kedua-dua pasukan tersebut untuk pergi ke pusingan yang seterusnya. Walaupun kami tiba di Eagle Range dengan muka yang agak confident, tapi sebenarnya aku ngan tanjeku sememangnya pemain paintball amatur yang baru first time turun bagi ‘memeriahkan’ pertandingan. Kami tewas mudah dengan pasukan Ex-Poli yang sememangnya ‘rakus’ nak ‘mengenakan’ bekas pensyarah mereka. Sedas tembakan terkena bahagian kelengkang tanjeku, manakala aku sempat ‘menjamah’ rasa pallet bullet paintball apabila terkena tembakan di bahagian mulut…. Pucukpaku yang panic bilamana berseorangan sedikit leka dan terlupa nak ‘menyembunyikan’ punggungnya apabila bahagian tersebut dijadikan sasaran oleh sharp shooter dari pasukan Ex-Poli…..

Perlawanan kedua membabitkan pasukan dari PDRM… Kali ni lebih sengit… Lama lah jugak kitaorang bertahan sampai habis stok pallet bullet kitaorang …Semangat juang tanjeku harus dipuji…mana taknyer, bukan setakat pallet bullet jer habis, dengan gas-gas sekali dia habiskan ! Kalau pada perlawanan pertama tadi aku dan tanjeku adalah mangsa terawal ditembak, tidak pada perlawanan kedua ni… Kali ni giliran pucukpaku plak menjadi mangsa awal mereka… Perjuangan aku dan tanjeku plak tak dapat bertahan lama bila aku ditembak di bahagian kepala dan tanjeku di bahagian dada. Maka berakhirlah perjuangan kami pada hari tu…

Yang pastinya, banyak gak pengalaman yang aku dapat…Selama ni aku ingat permainan ni agak mudah tapi rupa-rupanya tak bro.. Korang kena ada strategi dan ketangkasan fizikal yang baik.. Bagi aku, ok lahh, it’s not very bad for my first trial.. Kalau kerap main, ok kot… Tapi yang pasti, aku dapat hadiah yang tidak ternilai harganya….aku ingat sampai bila-bila bro….benjol kat atas kepala dan sengal-sengal kaki dan peha….!!!








Category:  
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.