Like me!

Kaitan H1N1 dengan homoseksual dan onani

H1N1 semakin meruncing, ada spekulasi dari blogger yang mengatakan wabak H1N1 ini boleh menghapuskan populasi manusia sehingga 20%!

Tidak boleh dinafikan wabak H1N1 ini adalah satu bala Allah kepada umat manusia kerana berlaku perkara mungkar. Jika AIDS yang sehingga kini menimpa kerana perbuatan mungkar zina,homoseksual dan dadah, wabak selsema babi ini juga mudah berlaku kepada mereka yang membuat kemungkaran.

Petikan dari Metro, kelmarin:
KUALA LUMPUR: Kegiatan homoseksual dan onani perlu dielakkan kerana ia langkah pencegahan yang boleh diambil seseorang bagi mengelakkan jangkitan Influenza A (H1N1), kata seorang pengamal terapi pelengkap, Dr V M Palaniappan.Katanya, apabila seseorang itu terbabit dalam kegiatan itu, tubuh seseorang lelaki atau wanita akan menghasilkan geseran haba yang mengeluarkan asid menyebabkan peningkatan keasidan dalam tubuh dan boleh menjadi sasaran mudah bagi jangkitan H1N1.

Allah kalau menurunkan bala bukan hanya kepada yang membuat kemungkaran tetapi semua kena tak kira manusia itu beriman atau tidak. Tidak dinafikan kegiatan tidak bermoral seperti homo,lesbian dan onani semakin tenat sekarang ini lebih-lebih lagi setelah di zaman internet sekarang.

So marilah kita sama-sama amal makruf nahi mungkar. Kawal la kegiatan tidak bermoral ni sebelum semakin parah dan menimpa ke atas anak-anak kita.

wallahualam







Category:  
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.